BENVENUTO!

DCS-NEWS DCS AH-64D Apache

@everyone
DCS: AH-64D Has Gone "Gold"
Although it does not have the same meaning it did before the advent of digital media, today, DCS: AH-64D went “gold”. Meaning, that the code is locked and will not be touched unless we discover a crash or error that severely impacts gameplay. We are in the final phase!
Just as a reminder, once the DCS: AH-64D is released into Early Access, the 30% pre-order price will end and move to 20% for the duration the module is in Early Access.
e-Shop:
DCS: AH-64D (digitalcombatsimulator.com)
We thank you for your patience during these last few months. We trust that the quality of the Early Access release will be up to your expectations.
Kind regards,
The Eagle Dynamics SA Team
 
era ora!
 
Belle le tracce termiche!
dovranno aggiornare gli slot sui server del 36° ,di tanto credo [:total-lol]

Ero in campagna delle murge pugliesi  durante la guerra in bosnia, all'improvviso sentii un rumore di camion ma non potevano esserci camion in quella zona, poi all'improvviso spuntarno un gruppetto di Apache carichi di serbaori alari, ma quando li senti è troppo tardi lui avrà già visto te

 
Skycaptain ha scritto:
Ebbene? Pareri?...  [fisc]

A me piace!
Ci ho fatto forse un'ora di volo ma a quanto ho avuto modo di vedere promette bene.
Certo, c'è ancora molto lavoro da fare ma, per ora a quanto mi dicono persone più esperte, i sistemi implementati rispecchiano quelli reali.

Di più non so dire e comunque sarebbe presto, la ED è sempre in tempo per spaccare tutto!  :LOL:
 
Nelle opzioni - special abilita la Central position trimmer mode ;)
 
Indietro
Alto Basso